Antwoorden op
relevante vragen

Productinformatie

Zijn jullie producten natuurlijk?

Alle producten bevatten een hoog gehalte aan ingrediënten van natuurlijke oorsprong. In feite is 99% van alle ingrediënten, die we gebruiken, van natuurlijke oorsprong. Lees meer over onze ingrediënten en onze filosofie..

Zijn jullie producten veganistisch?

Ja, al onze producten zijn veganistisch.

Zijn jullie producten dierproefvrij?

Natuurlijk! Wij testen onze formules of ingrediënten nooit op dieren. Sinds 2013 is dit volgens de EU-wetgeving illegaal.

Zijn jullie producten biologisch?

Onze Body Lotion, Body Wash en Body Exfoliator bevatten biologische ingrediënten, terwijl de Deodorant dat nog niet doet. Wij werken continu aan het verbeteren en het toevoegen van nieuwe ingrediënten aan onze formules en we letten zeker op de biologische ingrediënten.

Waar kan ik de ingrediëntenlijsten vinden?

Al onze ingrediëntenlijsten zijn aan de winkelzijde voor elk product beschikbaar. Raadpleeg echter de ingrediëntenlijst op de producten, aangezien er kleine verschillen kunnen zijn tussen onze website en het product zelf.

Voor welke huidtypes zijn jullie producten geschikt?

Iedereen kan onze producten gebruiken. Elk product bevat ingrediënten, die alle lichamen nodig hebben om gezond te blijven.

Welke producten zijn het beste voor de gevoelige huid?

We hebben een parfumvrije variant (Neutral) ontwikkeld, die we aanbevelen voor mensen met een gevoelige huid of allergieën.

Hoe lang gaat mijn product mee?

Alle producten zijn gemaakt om 48 maanden vanaf de productietijd mee te gaan. Na opening zijn de producten 12 maanden houdbaar.

Welke producten zijn het beste voor de gevoelige huid?

We hebben een parfumvrije variant (Neutral) ontwikkeld, die we aanbevelen voor mensen met een gevoelige huid of allergieën.

Hoe lang gaat mijn product mee?

Alle producten zijn gemaakt om 48 maanden vanaf de productietijd mee te gaan. Na opening zijn de producten 12 maanden houdbaar.

Waar worden jullie producten gemaakt?

We zijn gevestigd in Denemarken en wij werken bij voorkeur samen met lokale partners. We werken samen met toonaangevende huidverzorgingsprofessionals in de buurt van ons kantoor in Aarhus.

De verpakking

Zijn jullie producten volledig recycleerbaar?

Wij werken er hard aan om al onze producten volledig recycleerbaar te maken. En we zijn er trots op dat ze dat ook zijn. Op onze productsite vind je recycleerinstructies.

Welke materialen gebruiken jullie voor de verpakkingen?

Wij streven ernaar om zoveel mogelijk gerecycleerde materialen in onze verpakkingen te gebruiken. Hierdoor wordt de CO2-uitstoot aanzienlijk verminderd. Vind je meer informatie over de impact van onze verpakkingen op onze Sustainability site.

Waar is de verzenddoos van gemaakt?

Al onze verzenddozen zijn van 100% gerecycleerd karton gemaakt, dat na gebruik keer op keer kan worden gerecycleerd.


We hebben een premie betaald om de grootte van onze dozen aan te passen, zodat we het afval tot een minimum beperken, maar de veiligheid van onze producten wel behouden.

Hoe gooi ik de producten na gebruik weg?

Vind je instructies voor het recycleren van elk product op de Product site.

Bestelling en verzending

Hoeveel kost de verzending?

Wij bieden gratis verzending voor alle bestellingen boven de 50 EUR. Voor alle bestellingen onder de 50 EUR rekenen we een vergoeding voor de verzending.

Waar verzenden jullie naar?

Momenteel verzenden we alleen naar landen in de EU en de EER. Laat het ons weten als je buiten deze regio woont en ons product wilt kopen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Het hangt van jouw locatie af, aangezien ons magazijn in Denemarken is gevestigd.


Voor bestellingen in Denemarken kun je het pakket binnen 1-2 werkdagen verwachten.


Voor bestellingen binnen de EU en de EER kun je het pakket binnen 5-7 werkdagen verwachten.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Als de bestelling voor 15.00 uur (CET) is geplaatst, wordt deze dezelfde dag nog verpakt en verzonden.

Kan ik mijn verzendadres wijzigen?

Als er wijzigingen moeten worden aangebracht, laat het ons dan zo snel mogelijk weten omdat we dan mogelijk het afleveradres, voordat het wordt verzonden, kunnen wijzigen.

Welke soorten verzending bieden jullie aan?

Alle verzendopties verschijnen bij het afrekenen, maar we bieden thuis- en winkelbezorging voor de meeste landen.

Waar kan ik mijn trackingnummer vinden?

Je ontvangt een e-mail met je trackingnummer zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten.

Waar is mijn bestelling?

Bezoek deze link en voer je trackingnummer uit je verzendbevestiging in, die je per e-mail hebt ontvangen.

Retourneren en terugbetaling

Waar is mijn orderbevestiging?

Je ontvangt direct na het afronden van je bestelling een orderbevestiging. Als dat niet het geval is, neem dan voor hulp contact op met onze klantenservice via hello@relevantcos.com.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Aangezien alle bestellingen worden afgehandeld door een partner, kunnen we je bestelling waarschijnlijk niet annuleren. Neem zo snel mogelijk contact op via hello@relevantcos.com als dit het geval is.

Waar vul ik mijn kortingscode in?

Goed dat je het vraagt! Zorg ervoor dat je de kortingscode aan de winkelmand toevoegt en niet bij het afrekenen.

Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken?

Ja, dat kan. We hebben hard gewerkt om het mogelijk te maken om je kortingen te stapelen. Zorg ervoor dat je de kortingscode aan de winkelmand toevoegt en niet bij het afrekenen.


Sommige kortingscodes kunnen alleen afzonderlijk worden gebruikt.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren een breed scala aan betaaloplossingen, waaronder VISA, MasterCard, PayPal, Apple Pay, MobilePay en iDEAL.

Wat is jullie retourbeleid?

Wij hopen dat je onze producten leuk vindt, net als duizenden andere klanten. Maar in het geval dat je niet tevreden bent, accepteren we binnen 14 dagen na aankoop (als het product ongeopend is) retourzendingen. E-mail ons klantenserviceteam via hello@relevantcos.com voordat je het terugstuurt om de juiste volgende stappen te coördineren.

Reeds geopende en gebruikte producten kunnen wij helaas niet terugnemen.

Reeds geopende en gebruikte producten kunnen wij helaas niet terugnemen.

Hopelijk gebeurt dit niet. Als dit wel het geval is, neem dan via hello@relevantcos.com contact op met onze klantenservice, die je bij de volgende stappen zal helpen.

Hopelijk gebeurt dit niet. Als dit wel het geval is, neem dan via hello@relevantcos.com contact op met onze klantenservice, die je bij de volgende stappen zal helpen.

Mijn pakket is zonder retourbon aangekomen. Wat moet ik nu doen?

Wij bieden geen retourbonnen aan. Als je je artikel wilt retourneren,  neem dan via hello@relevantcos.com even contact op met het klantenserviceteam om dit af te stemmen.

Hoe worden de terugbetalingen verwerkt?

Houd rekening met maximaal 14 werkdagen om de terugbetaling te hanteren en te verwerken.

Volg ons